Publicat per

PAC 1: Disseny Universal

Bones!

Us presento l’espai escollit per la PAC 1 per l’assignatura de Disseny Centrat en les persones.
L’espai escollit ha estat el Museu del Port de Tarragona, ciutat que em queda a 15 min de casa. He escollit aquest lloc perquè m’agrada tot el relacionat amb els museus i la història i, que més que donar visibilitat a una part de la ciutat que tinc al costat de casa. Aquest museu és la típica excursió que fas amb l’escola per aprendre la funcionalitat del port de Tarragona. És gratuït i està obert al públic cada dia, per tant, no tindrié problema per accedir-hi, el museu

El museu té dues plantes, però em centraré en la planta baixa que és la que està oberta al públic sempre.
Us deixo el plànol perquè pugueu observar com és.

L’espai està dedicat a tots els visitants, perquè visquin una nova experiència que permetran als nens conèixer el passat, el present i el futur del Port de Tarragona.  Ofereixen serveis audiovisuals, experiències interactives, taller de gastronomia portuària, reculls de fotografies i, ofereixen serveis educatius per escoles i per famílies.

Tots els elements que hi ha a l’espai ajuden a la interacció amb les diferents activitats. El material audiovisual facilita el màxim rendiment de les instal·lacions.

Espero que us agradi!

Debat1el PAC 1: Disseny Universal

1. Enrique Macias Camuñas says:

Hola Sandra!

L’espai escollit és correcte però hauries d’identificar dins del museu un espai on hi hagi una interacció activa amb l’usuari, per exemple si hi ha una zona on pots fer servir elements del museu, exemple com al museu de la ciència.

Per millorar la publicació hauries de representar l’espai remarcant els elements rellevants.

Qualsevol cosa parlem.

K.