Publicat per

PAC1: Disseny Universal

Hola a tothom!

Per l’elaboració d’aquesta activitat he escollit com a espai: La cuina del pis compartit on estic vivint de dilluns a divendres. És un lloc en el qual hi passo molt de temps, ja que m’agrada molt cuinar i preparar noves receptes, i a la vegada, m’he de preparar cada dia els tuppers del dinar per emportar-me’ls a la feina. Per mi cuinar significa un moment de desconnexió on puc deixar volar la meva imaginació sense haver de pensar en res més.

En el pis som un total de 4 persones i la cuina queda petita, sobretot és força difícil dur a terme qualsevol mena de tasca amb més gent, ja que l’espai a compartir és reduït i ens hem de coordinar molt bé per no fer-nos nosa. Però no sempre és així.

És un espai molt concorregut en el pis, perquè al final de la cuina, hi ha el pati de llum amb la rentadora. Els principals inconvenients sorgeixen quan s’obre la nevera, es vol obrir el rentaplats, o quan s’està cuinant tranquil·lament i algú vol passar amb el cubell de la roba bruta. En conclusió, la cuina no seria un bon exemple d’un disseny centrat per a les persones, per això he pensat que seria bona idea analitzar-lo i poder buscar solucions per intentar que pugui ser funcional per a tothom.

Debat1el PAC1: Disseny Universal

1. Enrique Macias Camuñas says:

Hola Beatriz!
    L’espai escollit hauria de tenir un component d’oci o lúdic més significatiu, tot i que cuinar per a tu com usuari és part d’oci, l’espai hauria d’incloure altres activitats d’oci per més usuaris, per exemple si la cuina estigués oberta a saló.

Et recomano buscar un espai on l’activitat d’oci sigui més significativa, on puguis identificar la interacció amb l’usuari de forma més rellevant.

Per cert, aquestes postres tenen molt bona pinta, els teus companys de pis són molt afortunats!

Qualsevol cosa em dius.

K.